سوالات متداول

  • 1- آیا درنمایشگاه امکان توزیع بروشور تبلیغاتی وجود دارد؟

    پاسخ :

    امکان توزیع بروشور،کاتالوگ و کارت ویزیت در محوطه و فضای عمومی سالنهای نمایشگاه مجاز نمی باشد و صرفا شرکت کنندگان می توانند در داخل غرفه مربوطه اقدام به توزیع بروشور،کاتالوگ و هر برگه دیگری که برای معرفی شرکت خود دارند،می باشند.

  • 2- نمایشگاه برون مرزی چیست؟

    پاسخ :

    به آن دسته از نمایشگاههایی که در کشورهای مختلف به منظور تامین بستر عرضه و نمایش کالاها و خدمات، فن آوری ها و توانمندی های مشارکت کنندگان با هدف تبادل اطلاعات ، ملاقات و مذاکره با مشتریان بالقوه و بالفعل و بازاریابی محصولات و خدمات بر پا می گردد، اطلاق می شود.

  • 3- غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی تهران چه دستورالعمل ها، قوانین و مقررات و آیین نامه هایی دارد؟

    پاسخ :

    مجموعه مقررات طراحی و غرفه آرایی در ارتباط با مجریان نمایشگاهی که می تواند مورد استفاده مشارکت کنندگان نیز قرار گیرد.

    آیین نامه اجرای تعیین صلاحیت پیمانکاران ساخت غرف خود ساز.

  • 4- در صورت عدم ترخیص به موقع کالاهای نمایشگاهی جبران خسارت با چه مرجعی است؟

    پاسخ :

    در صورتیکه هر مشارکت کننده ای به صورت ارزی در نمایشگاه های داخلی مشارکت نماید و به هر دلیلی نتواند کالاهای خود را از طریق مبادی گمرکات کشور ترخیص (ورود موقت،ترانزیت) نماید،جبران خسارات و ترخیص به عهده خود مشارکت کننده می باشد و شرکت سهامی نمایشگاهها هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.