Hello our valued visitor, We present you the best web solutions and high quality graphic designs with a lot of features. just login to your account and enjoy ...

info@Adexpo.ir  | تماس با ما: 88102150

تبلیغات محیطی فواید زیادی دارد که می‌توان موارد زیر را از جمله این فواید بیان کرد:

  • انعطاف‌پذیری مکانی: تبلیغات محیطی می‌توانند جلوی سالن ها ، محل های پر رفت و آمد  و هر جا که قانون اجازه دهد، نصب شوند و یا کل محل برگزاری نمایشگاه را پوشش دهند.
  • قابلیت ایجاد آگاهی: تبلیغات محیطی به خاطر تأثیری که دارند (ساده بودن پیام)، می‌توانند آگاهی زیادی در بین مخاطبان ایجاد کنند.
  • رسیدن به مخاطب: نه تنها مردم نمی‌توانند آنها را خاموش کرده یا دور بیندازند، بلکه به دفعات در معرض دید قرار می‌گیرند و در نتیجه بارها دیده می‌شوند.
  • دسترسی به مخاطب هدف: از آنجایی که بیلبوردها می‌توانند در مکان‌هایی نصب شوند که خود شرکت‌ها یا آژانس‌های تبلیغاتی انتخاب می‌کنند، آسان‌تر می‌توانندجامعه هدف تبلیغ را مورد خطاب قرار
  • تأثیر تبلیغات محیطی را نمی‌توان به راحتی اندازه‌گیری کرد.
  • تبلیغات محیطی، رسانه‌ای لحظه‌ای است و در بهترین حالت فقط ۲ تا ۳ ثانیه از وقت مصرف‌کننده را می‌گیرد. پس پیام آن باید کوتاه باشد تا در این مدت کوتاه بگنجد. در خیلی از موارد، هم پیام و هم مخاطب در حال حرکت هستند

Comments

Leave A Comment

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque imperdiet purus quis metus imperdiet fermentum. Suspendisse hendrerit id lacus id lobortis. Morbi accumsan nulla ac urna elementum dapibus. Phasellus eu felis orci, sit amet placerat eros. Sed aliquet iaculis nisi id convallis. Quisque nec ligula ut felis hendrerit iaculis quis sed neque.

Security code
Refresh