Hello our valued visitor, We present you the best web solutions and high quality graphic designs with a lot of features. just login to your account and enjoy ...

info@Adexpo.ir  | تماس با ما: 88102150

برخلاف تلویزیون، رادیو یا رسانه‌های چاپی، محیط رسانه‌ای است که قابل خاموش کردن یا کنار گذاشتن نیست. مصرف‌کنندگان در زمان عبور از منطقه‌ای که در آن یک تبلیغ محیطی مثل بیلبورد قرارگرفته است، مثلاً نمی‌توانند به‌اصطلاح تبلیغ منتشرشده بر روی یک بیلبورد را جلو بزنند(همانند تبلیغ قرار داده‌شده در ابتدای یک فیلم) و تبلیغ بعدی را مشاهده کنند. در تلویزیون، رادیو، مخاطب قادر به خاموش کردن یا عوض کردن کانال است، در روزنامه مصرف‌کننده قادر به ورق زدن صفحه است و حتی در اینترنت مصرف‌کننده قادر به بستن آن صفحه خاص است.

 به‌عبارت‌دیگر تبلیغات محیطی تنها شکلی از رسانه است که مصرف‌کننده کنترلی بر روی محتوای منتشرشده بر روی آن را ندارد که این موضوع باعث می‌شود تا مدیران تبلیغاتی کنترلی بی‌سابقه بر چگونگی دیده و در کجا دیده شدن تبلیغات خود داشته باشند.

آیا تبلیغات محیطی فقط و فقط همان بیلبورد است؟

شاید برخی تصور کنند که تبلیغات محیطی فقط و فقط محدود به تبلیغات منتشرشده بر روی بیلبوردها است. اما با وجود اینکه بیلبورد قدرتمندترین و قابل دیده شدن ترین انواع آنهاست، اما انواع مختلف این نوع از تبلیغات می‌تواند شامل موارد زیر هم باشد: بیلبوردها، اسپیس بنرها، بالن تبلیغاتی، ، بدنه اتوبوس ، آرک های تبلغاتی ،لمپست بنر و … که البته باکمی خلاقیت هر یک از آنها می‌توانند به انواع مختلف دیگری تقسیم شوند.

Comments

Leave A Comment

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque imperdiet purus quis metus imperdiet fermentum. Suspendisse hendrerit id lacus id lobortis. Morbi accumsan nulla ac urna elementum dapibus. Phasellus eu felis orci, sit amet placerat eros. Sed aliquet iaculis nisi id convallis. Quisque nec ligula ut felis hendrerit iaculis quis sed neque.

Security code
Refresh